همدلی و حضور فوری نیروهای آتش‌نشانی منطقه ویژه اقتصادی گرمسار در مهار آتش‌سوزی یک کارخانه در شهرک صنعتی گرمسار

در پی وقوع حادثه آتش‌سوزی در یکی از واحدهای صنعتی شهرک صنعتی گرمسار در روز جمعه مورخ ۲۹ خردادماه ۱۴۰۵، نیروهای آتش‌نشانی منطقه ویژه اقتصادی گرمسار با احساس مسئولیت و در اقدامی سریع و هماهنگ، در عملیات اطفای حریق با به پای سایر واحدهای اطفای حریق از ایستگاه های همجوارحضور یافتند.
پس از اعلام آتش سوزی و درخواست کمک، آتش‌نشانان حاضر در منطقه ویژه اقتصادی گرمسار و سایر همکارانشان (با وجود اینکه خارج از ساعات شیفت کاری خود بودند) با حضور مسئولانه در محل حادثه، در کنار نیروهای آتش‌نشانی شهرستان گرمسار و آتش‌نشانی شهرک صنعتی، برای مهار و کنترل آتش تلاش کردند.
این اقدام نشان‌دهنده روحیه تعهد، ایثار و آمادگی بالای نیروهای آتش‌نشانی منطقه ویژه اقتصادی گرمسار در شرایط بحرانی و حوادث اضطراری است؛ حضوری که در سایه همکاری و همدلی میان مجموعه‌های امدادی، نقش مؤثری در مهار آتش و جلوگیری از گسترش خسارات ایفا کرد.
آتش‌نشانان منطقه ویژه اقتصادی گرمسار همواره با آمادگی کامل، در راستای حفظ ایمنی و صیانت از جان و سرمایه‌های انسانی و صنعتی منطقه، در شرایط مختلف در کنار مردم و صنعتگران حضور دارند.


ثبت نظر