در پی وقوع حادثه آتشسوزی در یکی از واحدهای صنعتی شهرک صنعتی گرمسار در روز جمعه مورخ ۲۹ خردادماه ۱۴۰۵، نیروهای آتشنشانی منطقه ویژه اقتصادی گرمسار با احساس مسئولیت و در اقدامی سریع و هماهنگ، در عملیات اطفای حریق با به پای سایر واحدهای اطفای حریق از ایستگاه های همجوارحضور یافتند.
پس از اعلام آتش سوزی و درخواست کمک، آتشنشانان حاضر در منطقه ویژه اقتصادی گرمسار و سایر همکارانشان (با وجود اینکه خارج از ساعات شیفت کاری خود بودند) با حضور مسئولانه در محل حادثه، در کنار نیروهای آتشنشانی شهرستان گرمسار و آتشنشانی شهرک صنعتی، برای مهار و کنترل آتش تلاش کردند.
این اقدام نشاندهنده روحیه تعهد، ایثار و آمادگی بالای نیروهای آتشنشانی منطقه ویژه اقتصادی گرمسار در شرایط بحرانی و حوادث اضطراری است؛ حضوری که در سایه همکاری و همدلی میان مجموعههای امدادی، نقش مؤثری در مهار آتش و جلوگیری از گسترش خسارات ایفا کرد.
آتشنشانان منطقه ویژه اقتصادی گرمسار همواره با آمادگی کامل، در راستای حفظ ایمنی و صیانت از جان و سرمایههای انسانی و صنعتی منطقه، در شرایط مختلف در کنار مردم و صنعتگران حضور دارند.


وب سایت رسمی شرکت مدیریت منطقه ویژه اقتصادی گرمسار
همه مطالب توسط garmsar-sez.ir مجوز بین المللی Creative Commons Attribution 4.0 دارند.